השאלה האסטרטגית

בכל יום אנו מנסים להעביר מסרים באמצעות שיחות עם אנשים – אם זה בשיחות עם עמיתים לעבודה, עם כפיפים או ממונים, בשיחת מכירה, בשיחת השירות או בשיחה עם ספקים שצריכים להעביר את המסר הלאה. העברת מסרים אפקטיבית מאפשרת לדובר לקבל תוצאות גבוהות יותר. במסר אותו אנו רוצים להעביר יכול להיות מסוגים שונים – מסר מכירתי , שיווקי, חינוכי, אידיאולוגי וכו'.

הסדנא החוויתית "פרקטיקה רגשית" – מספקת לדובר כלים ייחודיים לביצוע אפיון של ההתנהלות הרגשית של קהל היעד או האדם שעומד מולנו והתאמה של המסרים. שימוש יעיל בכלים אלו מעלה את האפקטיביות של השיחה ומעלה את רמת התוצאות – בין אם הם מכירתיות, שירותיות או אחרות.

בכל יום אנו מנסים להעביר מסרים באמצעות שיחות עם אנשים – אם זה בשיחות עם עמיתים לעבודה, עם כפיפים או ממונים, בשיחת מכירה, בשיחת השירות או בשיחה עם ספקים שצריכים להעביר את המסר הלאה. העברת מסרים אפקטיבית מאפשרת לדובר לקבל תוצאות גבוהות יותר. במסר אותו אנו רוצים להעביר יכול להיות מסוגים שונים – מסר מכירתי , שיווקי, חינוכי, אידיאולוגי וכו'.

הסדנא החוויתית "פרקטיקה רגשית" – מספקת לדובר כלים ייחודיים לביצוע אפיון של ההתנהלות הרגשית של קהל היעד או האדם שעומד מולנו והתאמה של המסרים. שימוש יעיל בכלים אלו מעלה את האפקטיביות של השיחה ומעלה את רמת התוצאות – בין אם הם מכירתיות, שירותיות או אחרות.

צרו קשר

 
כתובת: רחוב המגינים 7, כרכור  |  סלולרי: 052-470-1233  | פקס: 057-932-1670  |   מייל: pesiab@013.net

עקבו אחרינו

 
       
052-4701233

לייבסיטי - בניית אתרים