סדנאות להכשרת צוותי מכירות וטלמרקטינג

בכל יום אנו מנסים להעביר מסרים באמצעות שיחות עם אנשים – אם זה בשיחות עם עמיתים לעבודה, עם כפיפים או ממונים, בשיחת מכירה, בשיחת השירות או בשיחה עם ספקים שצריכים להעביר את המסר הלאה. העברת מסרים אפקטיבית מאפשרת לדובר לקבל תוצאות גבוהות יותר. במסר אותו אנו רוצים להעביר יכול להיות מסוגים שונים – מסר מכירתי , שיווקי, חינוכי, אידיאולוגי וכו'.

רבות מהשיחות להעברת המסרים נעשות ב-4 עיניים או בקבוצה קטנה, במקרים אלו מנסה הדובר לבצע התאמה של המסרים לקבוצה לפי היכרותו איתם והפרופיל המקצועי שלהם.

סדנאות להקניית מיומנות שיחת המכירה מקנות כלים פרקטיים ויעילים הן לחיי היום יום והן להתנהלות בסביבת העבודה.

המפגשים  מספקים, לכל אחד בהתאם לצרכיו, כלים ייחודיים ושימושיים להעברת מסרים והעלאה של האפקטיביות לתוצאות השיחה. בין אם הם מכירתיות, שירותיות או אחרות.

סדרת מפגשים חוויתיים להקניית מיומנות "שיחת מכירה"


קהל יעד: אנשי מכירות, אנשים המבקשים לשפר את מימניות השיחה שלהם, מי שהעברת מסרים, הינו העיסוק יום יומי עבורו.
 
משך הסדנה: 5 מפגשים בני 4 שעות כ"א

מהלך הסדנה: הרצאה פרונטאלית+ תרגול וסימולציות

 

מפגש 1: איך "הופכים" מחשבה למסר מילולי קליט

חשיבות של מסר ברור להניע לפעולה מכוננת, הגדרת  סוגי מסרים, מהו מסר קליט, ניסוח בכתב  ובע"פ של מסרים, שימוש במטבעות לשון אפקטיביות ליצירת קשב והסכמה של השומע


מפגשים  3-2: שיחת מכירה אפקטיבית

הגדרה של מבנה שיחה יעילה: הגדרת המטרה של השיחה, פתיחה מקושרת למטרה, הצגת גוף מטרת השיחה, סגירה, כלים להתמודדות עם סגירות אפקטיביות, איך לזהות התנגדות ולטפל בה, מה עושים בתום השיחה.


מפגש 4: התאמת שיחת מכירה ללקוח ספציפי או מטרה ספציפית

איבחון סוגי לקוחות, פרמטרים לאפיון פרופיל לקוח, הכנת מסרים ספציפיים להשגת מטרה, הכנת שיחה ללקוח מזדמן, הכנת יעדים ומטרות ללקוחות בהתנהלות ארוכת טווח.


מפגש 5: שיחת מכירה אפקטיבית בטלפון

ניהול זמן שיחה אפקטיבי, הובלת מבנה השיחה יצירת הענות דרך "קו הטלפון", הנעה לפעולה.

 

 

סדנאות רענון ומינוף מיומנות לאנשי מכירות


קהל היעד: אנשי מכירות אשר רוצים להוסיף או לרענן את הכלים שלהם המכירות

משך הסדנה: 3 מפגשים בני 5 שעות

מהלך הסדנה: הרצאה פרונטאלית+ תרגול וסימולציות

נושאי הסדנאות

סדנא 1: ברור ומובן - מה אני רוצה להשיג

להפוך את מה שברור לנו, לברור כשמש לצד השני: שיחת מכירה ממוקדת יעדים, הקניית כלים למינוף המסרים של שיחת המכירה, היכרות "מחודשת" עם הלקוחות - זיהוי הצרכים של הלקוחות העברת מסרים בצורה אסרטיבית לסגירת שיחה אפקטיבית

 
סדנא 2: הקוד המילולי - השיטה לשיחה אסטרטגית

שיטת הקוד המילולי=חברתי בוחנת את השפה, המילים, והדרך שבה אני עורכים שיחה. זיהוי הקוד מאפשר סיווג נכון של פרופיל הלקוח מולו מתנהל הדיאלוג ובכך  מגדיל את סיכויי ההצלחה בהעברת המסרים ובהגדלת המכירות: הגדרת הטיפוסים, הגדרת סביבת העבודה תכנון אסטרטגי של מסר לפי פרופיל לקוח, בנית שלד שיחת מכירה לפי מטרת הפגישה, תרגול / סימולציות העברת מסרי מכירה בצורה אסרטיבי


סדנא 3: שיחת מכירה אפקטיבית בטלפון

זמן שיחה אפקטיבי, מבנה השיחה, יצירת הענות דרך "קו הטלפון" והנעה לפעולה.

 

קיימות מגוון סדנאות נוספות , וכן סדנאות בהתאמה אישית בהתאם לצרכי ודרישת החברות והארגונים.


Image courtesy of FreeDigitalPhotos.net

צרו קשר

 
כתובת: רחוב המגינים 7, כרכור  |  סלולרי: 052-470-1233  | פקס: 057-932-1670  |   מייל: pesiab@013.net

עקבו אחרינו

 
       
052-4701233

לייבסיטי - בניית אתרים